PREZENTOWNIK POMYSŁ NA PREZENT LAST MINUTE

sobota, 23 grudnia 2017

prezentownik świąteczny, prezenty last minute,  pomysł na prezent, PREZENTOWNIK POMYSŁ NA PREZENT LAST MINUTE pomysł na prezent świąteczny, pomysł na prezent boże narodzenie, pomysł na prezent, pomysł na prezent dla dziewczyny, pomysł na prezent blog,  co kupić na prezent,


Mam nadzieję,że nikt z Was nie jest właśnie w poszukiwaniu prezentu na dzień przed wigiliia... Jednak taka sytuacja jak wiele innych może się przytrafić każdemu w końcu czas upływa szybko a przed Świętami jednak przydałoby się go torchę więcej.
W filmach jakie przygotowałam może znajdziecie dobry pomysł na prezent last minute.
Pomysły na prezent jakie przygotowałam są na tyle uniwersalne, że przydadzą się zarówno w tym okresie Świątecznym jak i cały rok.
Przypominam, że prezenty nie są najważniejsze, a Boże Narodzenie.
Mam nadzieję, że komuś pomysł na prezent sie przyda poniżej znajdziecie dwa filmy ;
  1. pomysł na prezent, który możecie kupić
  2. pomysł na prezent do zrobienia samemu



Miłego ogladania !  






KALENDARZ ADWENTOWY 2017 JAK ZROBIĆ, ILE KOSZTUJE, CO DO NIEGO WLOŻYĆ ? CHRISTMAS ADVENT CALENDAR 2017

czwartek, 26 października 2017

kalendarz adwentowy 2017, kalendarz adwentowy diy, kalendarz adwentowy, kalendarz adwentowy z kosmetykami, kalendarz adwentowy z kosmetykami 2017, kalendarz adwentowy biżuteria, kalendarz adwentowy cena, kalendarz adwentowy eko, kalendarz adwentowy facebook, kalendarz adwentowy herbaty, kalendarz adwentowy idea, kalendarz adwentowy ile kosztuje, kalendarz adwentowy jak zrobić, kalendarz adwentowy jak go zrobic, kalendarz adwentowy kosmetyczny 2017, kalendarz adwentowy kinder 2017, CHRISTMAS ADVENT CALENDAR 2017,


Mamy już koniec października więc czas zacząć serię kalendarz adwentowy 2017 !

JAK ZROBIĆ KALENDARZ ADWENTOWY DIY ?


Na początek przypominam Wam o zeszłorocznym DIY ekologicznym kalendarzu awentowym.
W filmie zobaczycie jak zrobić kalendarz adwentowy i jak eko kalendarz adwentowy może być piękną dekoracją we wnętrzu naszego mieszkania.


ILE KOSZTUJE KALENDARZ ADWENTOWY ?


Warto zaznaczyć ,że cena tego kalendarza adwentowago jest śmiesznie niska... płacicie wyłącznie za zawartość w pudełeczkach i ewentualnie tasiemkę dekoracyjna- jeżeli jeszcze takiej nie macie w swoim domu.

CO ZAWIERA KALENDARZ ZDWENTOWY ?


W moim eko kalendarzu adwentowym w zeszlym roku byly cukierki między innymi kinder. Jednak Wy możecie do takiego kalendarza włożyć co zechcecie : herbaty smakowe na każdy dzień, miniaturowe kosmetyki jeżeli wam sie ich troche uzbierało, czy nawet biżuterię.

Jeżeli spodobał Wam sie mój kalendarz adwentowy pamiętajcie o pozostawieniu kciuka w górę pod filmem na YouTube.:)


Już niedługo pojawią się nowe projekty kalendarza adwentowego na 2017 rok.  



CO JEM W CIĄGU DNIA NIE JESTEM WEGANKĄ, A WYSZŁO JAK PO WEGAŃSKU bezxpomyslu

środa, 5 lipca 2017

Nie masz pomysłu na jedzenie ? Zapraszam Was na film CO JEM W CIĄGU DNIA ! :) 





FOODBOOK 2 POMYSŁY NA ZDROWE I SMACZNE ŚNIADANIENA SŁODKO FIT PRZEPIS

sobota, 13 maja 2017

Cześć ! Dzis mam dla Was 2 pomysły na zdrowe i smaczne ŚNIADANIE NA SŁODKO !
Smacznego !


NOWE KOSMETYKI Z MINTISHOP SYLVECO, ESSENCE ,GOLDEN ROSE, CATRICE

środa, 5 kwietnia 2017

NOWE KOSMETYKI Z MINTISHOP SYLVECO ESSENCE 



GOLDEN ROSE CATRICE


Od pewnego czasu przymierzałam się do zrobienia zakupów z polskiego sklepu. Po raz kolejny postanowiłam kupić kilka rzeczy z MINTISHOP z dwóch powodów – 1. Marki, którymi byłam zainteresowana są dostępne na ich stronie, 2. paczki od nich dochodza expresowo za granice tym razem zajęło to 6 dni, a cena wysyłki zagranicznej nie jest tak wysoka jak np na kosmetyki z ameryki.


Co kupiłam z Mintishop ?

SYLVECO ODŻYWCZA POMADKA Z PEELINGIEM


Ta pomadka jest dla mnie rewelacyjna za 10 złotych peeling do ust, który jest niezbędny przy pomadkach matowych ! Musze też wam zaznaczyć, że obserwując inne dziewcyzny widać, które nie używają peelingu do ust. Kolorowe usta z wielkimu grudami suchej skóry nie wyglądają fajnie wiec warto pamietać o takim rewelacyjnym produkcie z sylveco.

ESSENCE Żelowa maskara do brwi Make me brow 02


To kolejny produkt za 10 złotych, który za niska cene poprawi nasz wygląd ! Podoby produkt ma w swojej ofercie firma benefit, ale o jakieś 8 razy drożej ) Ta mascara jest w dwóch odceniach wcześniej miałam ta jaśniejszą i chyba najlepiej by było posiadać 2 – jadna do poczatku brwi dla delikatnego efektu i ciemniejsza do reszty. Zdecydowanie jest to pomocny produkt dla blondynek z efektem ' brak brwi' .

Golden Rose Style Liner Metallic Tusz do kresek 14


Ten liner kupiłam po prostu z braku linera jednak golden rose ma również kolorowe linery, które na prawde zachęcają szczególnie turkusowy i złoty !

ESSENCE Rock'doll Volume & Eye opening Tusz do rzęs


Kolejna mascara z essence poprzednia mogliście zobaczyc na filmie :


Golden Rose Matowa pomadka do ust w płynie 04


Matowa pomadka czyli pierwsza w mojej kosmetyczce i jestem zachwycona kolorem i tym jak wyglada na ustach- oczywiscie po uprzednim użyciu peelingu z sylveco.
Zmotywowały mnie koleżanki, które codziennie maja inny kolor ust:)

CATRICE HD Liquid Coverage Płynny podkład do twarzy 010 Light Beige


Kto nie słyszał o tym podkładzie ? Trombi o nim instagram, youtube i blogi... Kupiłam żeby spawdzić czy faktycznie jest taki dobry. Pierwsze wrazenie zaskoczyło mnie BARDZO pozytywnie, ale czekam z ostateczną oceną. Jak na 30 złotych musze przyznac, ze efekt po nałożeniu powala... zastanawiałam sie nad zakupem podkładu z clinique czy tez clarins ale on im zdecydowanie dorownuje a cena jest o 3 razy niższa !


POMYSŁY NA KANAPKI ZDROWE I PYSZNE KANAPKI! BEZXPOMYSLU

piątek, 10 marca 2017



Dzień dobry !

Brak Wam pomysłu na śniadanie ? Zapraszam Was na nowy film gdzie zobaczycie pomysły na zdrowe i pyszne kanapki !

Smacznego:)






MY MORNING ROUTINE ♥ MOJA PORANNA RUTYNA ♥

środa, 1 marca 2017

Jaka jest wasza poranna rutyna w podróży ? Moja poranna rutyna pojawiła się wczoraj na moim kanale youtube.

Jak widać niespodzianki są na każdym kroku nawet w tak, krótkim filmie musiała być jakaś wpadka.
Na pewno prez długi czas nie kupię nic z firmy yves rocher.

Miłego wieczoru:)




JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?

wtorek, 7 lutego 2017

JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?
JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?



JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?



 Cześć,

Dziś chciałabym Wam pokazać jak wyglada sklep Lush, co można w nim kupić i za ile. Jeżeli ciekawi Was ten temat zapraszam do dalszej części posta.

CO TO JEST LUSH?


Lush to sklep z recznie robionymi kosmetykami wegańskimi. Na tle innych sklepów Lush wyróżnia się reczną robatą w 100% wegańska jak również walka z testowaniem na zwierzetach.
Jest to zdecydowanie sklep dla ludzi kochajacych zwierzata i walczących o ich prawa.
Sklep Lush podbil serca blogoswery i duża część blogerów przy możliwości wyjazdów za granicę, również chętnie dokonuje zakupów w sklepie Lush.
Kosmetyki w sklepie Lush często maja, krótszy termin ważności od kosmetyków drogeryjnych wynika to z naturalnych składników.


JAK WYGLĄDA SKLEP LUSH ?


Majac na uwadze, ze nie każdy ma możliwość zobaczyć ten sklep, a zrobił on pewnego rodzaju szum w polskiej blogosmerze... chciałabym pokazać Wam jak wyglada sklep Lush.
Mogę Was zapewnić,że sklep Lush cieszy oko jak również rozpieszcza zapachem, miłośnicy pięknych rzeczy na pewno znajda tam cos dla siebie !
Kule do kąpieli są w przeróżnych kolorach i o przeróżnych formach. W sklepie znajduje się stół z aktualnymi nowościami, znajdziemy również miskę z woda w której może zostać zaprezentowany nam dany produkt.
Po wejściu do sklepu od razu widać zadbany i estetyczny wygląd jak i unikatowe kolory i kształty kosmetyków.
Lush jest idelnym sklepem dla kobiet – ich produkty wyglądają tak słodko,że niejedna kobieta kupi to za sam wyjątkowy wygląd kosmetyku.
Dużym plusem w Lush jest bardzo miła obsługa i zachęcająca do testowania czy tez oferująca prezentacje danego produktu. Tu zdecydowanie wiele polskich sklepów może wziać przykład !
JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?

JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?

JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?

JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?



CO MOŻNA KUPIĆ W SKLEPIE LUSH I ZA ILE ?


Musze przyznać i chyba się ze mną zgodzicie,że ten sklep nie należy do najtańszych.
W Lush mozna kupić kosmetyki do ciała, twarzy, włosów, kometyki do makijażu, a także perfumy.
Sklep słynie z kul do kąpieli, które niejednokrotnie można było zobaczyć w polskiej blogosferze.
Na polskim youtube można było zobaczyć zakupy z lash między innymi u SZUSZ, ROCK GLAM PRINCESS, STYLIZACJE TV jak również ALISSVLOGCHANNEL.
JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?

JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?

JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?


JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?

JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?


TEST THE COMFORTER Z LUSH


Dziś postanowiłam sobie zrobić tą 'niezwykła' kąpiel z produktem ze sklepu Lush.
Musze przyznać,że na pewno robi ogromną ilość piany i uroczy różowy kolor wody.
Po wyjściu z kąpieli czułam na skórze nawilżenie i gładki uczucie, natomiast nie zauważyłam żeby zapach pozostal na skórzemoże ktoś obok by wyczuł ale ja sama nie zauważyłam zapachu.
Jestem zadowolona ! Pani w sklepie powiedziałam,że kula jest na 3 razy ale ja użyłam niewielkiej ilości, która w 100% spełniła moje oczekiwania.
JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?

JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?

JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?
JAK WYGLĄDA LUSH? CO MOŻNA KUPIĆ W LUSH I ZA ILE? CO KUPIŁAM Z LUSH ?



CO WY MYŚLICIE O SKLEPIE LUSH ?

© bez x pomyslu. Design by FCD.