KALENDARZE ADWENTOWE Z KOSMETYKAMI 2015

środa, 25 listopada 2015



Każdy z nas zna kalendarze adwentowe dla dzieci. Jako osoba wychowana w latach 90 tych kalendarz adwentowy = czekoladki. Dzis jednak marketing rozwinął się na tyle, ze sklepy kosmetyczne od kilku lat robią specjalne wydanie kosmetyków w formie kalendarzy adwentowych z kosmetykami.W tym roku sama postanowiłam poszukać kalendarza adwentowego beauty dla siebie.Przy okazji chciałabym się podzielić co, gdzie i za ile udało mi się znaleźć.


KALENDARZ ADWENTOWY Z BENEFIT – PARTY POPPERS, CENA 48,95 EURO


Benefit wypuścił na rynek kalendarz adwentowy z kosmetykami jedynie na 12 dni. Cena, jaka za 12 dni wcale nie jest niższa -12 mini produktów za jedyne mini 48, 95 euro. Niestety produkt jest już niedostępny na stronie sephora.pl.


KALENDARZE ADWENTOWE Z KOSMETYKAMI 2015


THE BODY SHOP KALENDARZ ADWENTOWY,CENA 85 EURO


Rok temu oglądałam słynna serie 'VLOGMAS' na kanale ALISSVLOGCHANEL i tam dowiedziałam się o kalendarzu beauty z firmy The Body Shop.
Ta atrakcja już jest dosyć bardziej skomplikowana, ponieważ The Body Shop nie wypuścił na Polski rynek kalendarzy adwentowych. Mam na tyle szczęście, że jest on we Francji, czyli teoretycznie mogłabym pójść i go kupić, natomiast jego cena... Na stronie internetowej http://www.thebodyshop.fr/ znajdziemy kalendarz adwentowy na 25 dni w cenie 85 euro.Ta cena zdecydowanie mi nie odpowiada, chociaż łączna wartość zawartości to 137 euro.
KALENDARZE ADWENTOWE Z KOSMETYKAMI 2015


LUSH KALENDARZ ADWENTOWY, CENA 84,95 EURO


Sklep niedostępny w polsce, ale osoby mieszkające w Anglii mają do niego dostęp. Podobnie jak Benefit, Lush postanowił mnie zasmucić i stworzyć kalendarz na jedyne 12 dni, lecz jeszcze bardziej zaskakującej cenie – 84,95 euro.
KALENDARZE ADWENTOWE Z KOSMETYKAMI 2015



L'OCCITANE EN PROVENCE KALENDARZ ADWENTOWY, CENA 165 ZL


Kalendarz beauty, którego byłam gotowa od razu kupić ! (Nie)stety była na tyle atrakcyjna, ze został wykupione na Polskiej, jak i Francuskiej stronie l'Occitane.
KALENDARZE ADWENTOWE Z KOSMETYKAMI 2015

KALENDARZE ADWENTOWE Z KOSMETYKAMI 2015


BOMB COSMETICS KALENDARZ ADWENTOWY, CENA 110ZL


Sprawdzi się dla tych, którzy uwielbiają kąpiele. Kalendarz składa się z 12 kul musujących i 12 mydełek. Łatwo jest dostępny na stornie mintishop.pl.
KALENDARZE ADWENTOWE Z KOSMETYKAMI 2015





Z jakiej firmy kalendarz adwentowy z kosmetykami byście wybrały ? Może znalazłyście cos innego ?

14 komentarzy

  1. nie mam żadnego kalendarza adwentowego ale te bardzo mi się podobają szczególnie z l'Occitane

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny niektórych kalendarzy są naprawdę zaskakujace. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego, ale wyglądają ciekawie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten kalendarzyk :)
    Wspólna obserwacja? Daj znać u nas!
    Pozdrawiamy, wikwerfashion ~♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre ceny są kolosalne!!
    ale ten lush kusi oj kusi :)

    http://fashionistky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że w Polsce nie jest to aż tak popularne :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!! Pierwszy raz widzę takie kosmetykowe kalendarze :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bardzo ciekawie ! Ja również pierwszy raz je widzę, nigdy wcześniej ich nie spotkałam ;)
    Zapraszam do mnie - klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wolę jednak ten z czekoladkami :D <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czaiłam się na ten z Bomb Cosmetics i na Makeup Revolution, ale gdy się na nie zdecydowałam to już były wyprzedane :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszytkie są super, ale szkoda, że takie drogie i słabo dostępne :*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super te kalendarze, nie widziałam takich u nas :(

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

© bez x pomyslu. Design by FCD.