Makaron z wedzonym lososiem i rukola

niedziela, 17 listopada 2013



Lubie gotować, ale jeśli mam dla kogo. Jeżeli jednak gotuje dla siebie-to wybieram te potrawy, które są szybkie i proste do zrobienia.



Dziś chciałabym wam przedstawić prosty i szybki przepis na pyszny makaron z łososiem i rukola.


Do przygotowania potrzebujesz tylko:



200 g makaronu

150 Śmietanki kremówki


90 g wędzonego łososia pokrojonego w paski

starta skorka z cytryny

garść rukoli

sol (opcjonalnie) i pieprz.


PRZYGOTOWANIE:


1. gotujemy makaron na al dente,

2. odcedzamy makaron pozostawiając 1/3 szklanki wody, w które się gotował,

3. wkładamy makaron z powrotem do garnka na małym ogniu,

4. dodajemy do makaronu Śmietankę, starta skórkę i kilka łyżek wody z makaronu,

5. mieszamy i zdejmujemy z ognia,

6. dodajemy łososia, rukole i mieszamy,

7. doprawić sola i pieprzem,

8. nakładamy na talerze i zabieramy się do jedzenia :)


Smacznego




17 komentarzy

  1. Mniam! Narobiłaś mi ochoty, niestety nie mam składników. :D

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niesamowicie apetycznie :D
    Pozdrawiam :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/2013/11/jesien-zima-z-voguec.html
    Proszę o klikanie w linki ubrań :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mm! wygląda wyśmienicie! :D

    Wpadnij w wolnej chwili:
    http://olivia-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowicie wygląda :))

    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. MNIAM <3
    masz bardzo ciekawego bloga ;-)
    co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://camode.blogspot.com/
    serdecznie zapraszam !;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pychotka! :D nie chcesz wpaść i zrobić mi takiego cuda? :P
    dodaję do obserwowanych - i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    omnoooom mnooom! pyszotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię łososia, ale wygląda apetycznie ♥


    Julka ~~ bowl-milk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja!!! uwielbiam <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. mniammmm delicious ;)))

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniaaam, wygląda przepysznie. :D Zresztą, uwielbiam makarony, ostatnio pokochałam makaron z kurczakiem, serem żółtym i brokułem. ♥
    Pozdrawiam, Kamila. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm kocham łososia i rukolę, musi smakować obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się twój blog, jeszcze tu wrócę nie raz ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka śliczna! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację?♥
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

© bez x pomyslu. Design by FCD.