Jak powstałaTwoja nazwa bloga ?

poniedziałek, 24 lutego 2014

Jak powstała Twoja nazwa bloga?

Kiedy juz mialam w glowie pomysl ze zaloze bloga pojawil sie pewien problem... jak go nazwac !?
Opcja nr 1
Wiekszosc blogow zaczyna sie od imienia a konczy na `blog` jak np. Marta blog, Ola blog lub samego imienia,  czasem to pseudonim.
Take rozwiazanie zupelnie nie bylo dla mnie bo:
a. nie lubie mojego imienia,
c. w zyciu mialam tylko jeden pseudonim, ktory mi nie odpowiadal,
b. bycie jak wiekszosc nie pokrywa sie z moja osobowoscia.
Opcja nr 2
Logika wymaga sie zastanowic sie jaka tematyke bedzie miec twoj blog, nastepnie nazwe powiazac do tego wlasnie tematu.
Dlatego tez lifestylowe blogerki uzywaja swojego imienia- opisujac swoje zycie to jasne ze to o Tobie.
Jednak ja w chwili kiedy pomyslalam `bede miec bloga`  kompletnie nie mialam pojecia o czym.
Moja opcja
Wiec siedzac w pokoju napisalam na kartce pomysl. Nastepnie pomyslalam ze moja glowa jest bez pomyslu...
Po czym pomyslalam o kraskowce z dziecinstwa `atomowki` a raczej o samej czolowce... kiedy to doktor dodal slynny zwiazek X (przypadkiem).
Wiec stwierdzilam ze taki zwiazek x bylby dobrym dodatkiem.
I prosze tak wlasnie powstala nazwa bloga.
Jak powstała Twoja nazwa bloga?

Prezent

wtorek, 11 lutego 2014

Moj siostrzniec ma 3 lata i bardzo lubi rośliny.
Dlatego postanowiłam mu kupić małą roslinkęm aby mógł ją podlewać i zaobserwować jak ona się zmienia.
Sprawiło mu to ogromną radość i jest na tyle pilny, że pamięta żeby co drugi dzień podlewać swoją roślinkę.
Jesli zastanawiaci się czemu ta roślinka stoi w klatce to przypominam że mam dwa koty. ;)

© bez x pomyslu. Design by FCD.