10:07

NOWE KOSMETYKI Z MINTISHOP SYLVECO, ESSENCE ,GOLDEN ROSE, CATRICE

NOWE KOSMETYKI Z MINTISHOP SYLVECO ESSENCE 



GOLDEN ROSE CATRICE


Od pewnego czasu przymierzałam się do zrobienia zakupów z polskiego sklepu. Po raz kolejny postanowiłam kupić kilka rzeczy z MINTISHOP z dwóch powodów – 1. Marki, którymi byłam zainteresowana są dostępne na ich stronie, 2. paczki od nich dochodza expresowo za granice tym razem zajęło to 6 dni, a cena wysyłki zagranicznej nie jest tak wysoka jak np na kosmetyki z ameryki.


Co kupiłam z Mintishop ?

SYLVECO ODŻYWCZA POMADKA Z PEELINGIEM


Ta pomadka jest dla mnie rewelacyjna za 10 złotych peeling do ust, który jest niezbędny przy pomadkach matowych ! Musze też wam zaznaczyć, że obserwując inne dziewcyzny widać, które nie używają peelingu do ust. Kolorowe usta z wielkimu grudami suchej skóry nie wyglądają fajnie wiec warto pamietać o takim rewelacyjnym produkcie z sylveco.

ESSENCE Żelowa maskara do brwi Make me brow 02


To kolejny produkt za 10 złotych, który za niska cene poprawi nasz wygląd ! Podoby produkt ma w swojej ofercie firma benefit, ale o jakieś 8 razy drożej ) Ta mascara jest w dwóch odceniach wcześniej miałam ta jaśniejszą i chyba najlepiej by było posiadać 2 – jadna do poczatku brwi dla delikatnego efektu i ciemniejsza do reszty. Zdecydowanie jest to pomocny produkt dla blondynek z efektem ' brak brwi' .

Golden Rose Style Liner Metallic Tusz do kresek 14


Ten liner kupiłam po prostu z braku linera jednak golden rose ma również kolorowe linery, które na prawde zachęcają szczególnie turkusowy i złoty !

ESSENCE Rock'doll Volume & Eye opening Tusz do rzęs


Kolejna mascara z essence poprzednia mogliście zobaczyc na filmie :


Golden Rose Matowa pomadka do ust w płynie 04


Matowa pomadka czyli pierwsza w mojej kosmetyczce i jestem zachwycona kolorem i tym jak wyglada na ustach- oczywiscie po uprzednim użyciu peelingu z sylveco.
Zmotywowały mnie koleżanki, które codziennie maja inny kolor ust:)

CATRICE HD Liquid Coverage Płynny podkład do twarzy 010 Light Beige


Kto nie słyszał o tym podkładzie ? Trombi o nim instagram, youtube i blogi... Kupiłam żeby spawdzić czy faktycznie jest taki dobry. Pierwsze wrazenie zaskoczyło mnie BARDZO pozytywnie, ale czekam z ostateczną oceną. Jak na 30 złotych musze przyznac, ze efekt po nałożeniu powala... zastanawiałam sie nad zakupem podkładu z clinique czy tez clarins ale on im zdecydowanie dorownuje a cena jest o 3 razy niższa !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za komentarz.

Copyright © 2016 bez x pomyslu , Blogger