12:48

EROTYCZNA INRORMACJA


Cześć,
Weszłam właśnie ba bloggera a tam informacja: ' Od 23 marca na Bloggerze nie będzie można już publikować niektórych treści o charakterze erotycznym. Więcej 

informacji znajdziesz tutaj. '

Wydaje mi się, ze mój blog się do tego nie zalicza, ale może 


jednak obnażanie swojego wnętrza wchodzi w rama regulaminu ? Hm?


Poza tym z rana otrzymałam paczkę od mojej siostry, która mnie bardzo ucieszyła ! Między innymi znalazł się tam kalendarz o którym wiedziałam i dlatego tez nie kupowałam żadnego czekając na przesyłkę.
Nawet nie wyobrażacie sobie jak organizacja czasu zmienia moje życie. Dzięki codziennym notatka w kalendarzu gospodaruje moim czasem i znajduje czas na przemyślenia o wszystkim i o niczym. To nie jedyne zajęcie, na które chciałabym znaleźć czas, bo między innymi tez chciałabym chodzić na basen, a także kręcenie i montowanie filmów jest czasochłonne.
Razem z siostrą chcemy nauczyć mojego siostrzeńca świadomości istnienia czasu, godzin, które są zawarte w każdym dniu.
Taki 4 latek spędza większość, czasu na zabawie... Warto jednak pamiętać, żeby ta zabaw bala tez bywała czasem edukacyjna.
Czas upływa bardzo szybko. Jeszcze niedawno byłam w mojej szkole nauki języka,a tu już prawie 2 lata odkąd ja skończyłam. Czasu bym nie wróciła, ale są chwile, kiedy ten upływ bym po prostu zwolniłazatrzymała i wznowiła.
Na koniec wstawiam wam film, jaki udało mi się ostatnio nakręcić jeszcze bez organizacji w moim kalendarzu- teraz musi być tylko lepiej- jestem on już ze mną.






13 komentarzy:

  1. też widziałam już tą informację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! Obserwuję i zapraszam do zrobienia tego samego, na moim blogu! :)

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super filmik. Ja w przeciwieństwie do Ciebie jest bardzo mało zorganizowaną osobą :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny filmik:) I też mi się ta informacja wyświetliła:) W jakim programie robisz filmiki?

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/trouble.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno! Nie wiem co masz takiego w sobie ale az chce sie czytac to co piszesz i sluchac to co mowisz :)
    Wiecej filmikow zdecydowanie! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do ceniania moich fotografii. Licze na twoja opinie! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny filmik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe :P dobrze to zabrzmiało :D ,,obnażanie swojego wnętrza'' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic o tym nie slyszalam, może to dlatego, ze raczej sie do tego nie zaliczam :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też widziałam ta informacje :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

Copyright © 2016 bez x pomyslu , Blogger