19:53

VLOG / Dzien ze mna


Czesc!

Nawet nie wiecie jak cieszy mnie powrót tu. Przez ostatnie 3 tygodnie spędzałam w biegu między moim stażem, a hotelowym pokojem. Brak internetu dodatkowo utrudnił mi kontakt z wami, a pognębił zaległości w oglądaniu yt ! :

Ciesze się ze te 3 tygodnie poza domem już się skończyły i mogę wrócić do normalności, do was. 

Ten VLOG/Dzien ze mna miał się pojawić troszeczkę wczesniej, ale w związku z utrudnieniem technicznymi (czyt. brak internetu) nie udało mi się udostępnić

ciągu tych 3 tygodniu okazało sięze na mój stary adres otrzymałam kolejny numer magazynu do nauki języka. Tym razem do francuskiego. Dlatego tez w najbliższym czasie postram się z nim zapoznać i wyrazić moje zdanie na jego temat. 

wracając do tematu to zapraszam was na moj dzień ze mna ! Dajcie znać co myślicie ! :)



4 komentarze:

  1. oja bez internetu to jak bez ręki dla mnie :P

    ____________________________________
    już jest!
    fashion stylizacja w najgorętszym kolorze jesieni
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha nagrałaś fajnego vloga! Ogladałam z ciekawoscią do konca :D
    Kochana, czekam na wiecej wpisów i mam nadzieje ze warunki ci na to pozwolą :)
    Zapraszam cie na nowa dawke zdjec na moich blogu ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez komputera i internetu to jak bez ręki :) kochana w jakim programie przerabiasz zdjęcia?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny vlogmass;p bez internetu nic sie nie da zrobic;p
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

Copyright © 2016 bez x pomyslu , Blogger