17:04

Pachnący lakier REVLON

Revlon Parfumerie



Cena : okolo 20 zl
Odcien : Lime Basil
Pojemnosc : 11, 7 ml

Zalety :
+ zadowalajace krycie 
+ przyjemny zapach 
+ cienki pedzelek
+ wydajnosc 
+ kobiece opakowanie 


Pachnący lakier REVLON

Kiedy bylam w Polsce postanowilam kupic na promocji w Hebe pachnący lakier REVLON   Wpadlam w sidla marketingu i nie moglam sobie odmowic tak pieknego opakowania w mojej kolekcji lakierow do paznokci. 
Szczerze musze sie przyznac, ze nie wierzylam w zawartosc produktu tej firmy, poniewaz nie mialam okazji jeszcze uzywac produktow Revlon. 
Po wielu razach odmawiania sobie tej firmy ze wzgledu na cene w koncu trafilam na ten lakie, ktory po prostu zachwycil moje oczy swoja piekna buteleczka. 
Na promocji z Hebe zaplacilam za ten lakier okolo 12 zlotych co tylko mnie utwierdzilo w tym, ze jest to odpowiedni moment na zakup. 
W domu lakier mnie zupelnie zaskoczyl - oslepiona pieknym opakowaniem nawet nie pomyslalam o przeczytaniu opini czy tez napisow na opakowaniu.  Lakier okazal sie pachnacy ! Jego zapach wrecz jest przyjemny dla nosa i nie musze sie spieszyc z zamknieciem opakowania ze wzgledu na wydobywajacy sie zapach. 
Ale to nie jedyne zaskoczenie kolor lakieru po pomalowaniu jest bardziej intensywny i nasycony niz widac patrzac na jegobuteleczke. 
Cienki pendzelek zdecydowanie ulatwia precyzyjne pokrycie naszych paznokci, a kulka zupelnie nie byla dla mnie utrudnieniem w aplikacji.
Uwazam jednak, ze jego cena moglaby byc troche nizsza przynajmniej o 5 zlotych aby kazda z nas mogla sie cieszyc takim slodkim opakowaniem.

Mialyscie  Pachnący lakier ? Co o nim myslicie ?
Revlon, Parfumerie
 

Revlon Parfumerie


Revlon Parfumerie





14 komentarzy:

  1. od dawna chciałam go spróbować przede wszystkim ze względu na zapach i może w końcu się skuszę ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam z postem z relacją z koncertu 30 Seconds to Mars! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nim nie słyszałam , ale widzę , że jest na prawdę świetny. Ciekawe jak wyglądają paznokcie pomalowane na trochu ciemniejszy kolor. : ) Co powiesz na wspólną obserwację?

    http://mylittledreams01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś natknęłam się w Naturze na pachnące cudeńka innej marki. Ale zapach lakieru jakoś nie jest dla mnie ważnym elementem, biorę pod uwagę klasyczne zalety :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie podobaja zapachy naweet najzwyczajniejszych lakierow :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/love-runs-out.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam jeszcze takiego. :)
    Fakt, mógłby być troszeczkę tańszy, bo osobiście za taką kwotę wolę kupić kilka tańszych lakierów.

    OdpowiedzUsuń

  7. nie przepadam za zielenią na paznokciach...


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam, a teraz mam ochotę wypróbować ;)

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier jest sliczny zdecydowanie przypadl mi do gustu ten odcien a zdjecia wspaniale. Kiedy jestem w Polsce tez kupuje mase rzeczy bez sprawdzania. Na szczescie jeszcze nie trafilam na bobla,Jezeli mozna widziec jaki masz aparat? I jaki masz szablon poniewaz jest przepiekny!
    * Zalowazylam ze w zakladce Aga wprowadzil sie maly blad a mianowicie zamiast mieszkam jest miesakam.

    Pozdrawiam!
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. https://inspirationvevo.blogspot.com
    fajny post zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham te lakiery mam kilka w swojej kolekcji :)

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

Copyright © 2016 bez x pomyslu , Blogger