Klos

piątek, 21 lutego 2014

Jakis juz czas temu nauczylam sie robic klosa.
Prawda jest taka ze moje umiejetnosci manualne sa kiepskie o wiele lepiej radze sobie z komputerami niz robieniem czegos za pomoca rak.
Dlateo tez moje wlosy zawsze wygladaja(albo i nie wygladaja) normalnie.
Ostatnio czuje strasznie samotna... mimo ze jest tu wiele osob to jednak czuje sie sama.
Cala negatywna energia mnie wypelnila i os kilku dniczuje sie tak jakby nic mi w tym zyciu nie wychodzilo.

Macie pomysl jak sie naladowac pozytywna energia ?

16 komentarzy

  1. uwielbiam kłosy <3 niestety an moich włosach ciężko, bo mam wycieniowane bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba cieszyć się z małych rzeczy :). Śliczny kłos!
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog i sliczna wlascicielka ,jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac bedzie mi milo :) jesli mozesz rowniez kliknac w banner sheinside bedzie mega :* buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/02/spring-with-sheinside-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kłos, uwielbiam je ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny Ci wyszedł, ja nie umiem robić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczy kłos :) Ja nie potrafię sobie sama zrobić :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszedł kłos:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety mam za krótkie włosy na zrobienie kłosa. :-(
    Też tak czasem, a nawet często mam. Po prostu robię swoje, a pomaga mi muzyka...
    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest kłos :) Jednak do mnie jakoś nie pasuje niestety ;c
    http://mikaaach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hello dear. you have very nice blog. I love it <3
    tell me what about follow each other, I always follow back so let me know (>‿♥)
    xoxo from Spain
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. Ee...skąd ja to znam. Też nie potrafię robić fryzur. Lepiej wychodzą mi sprawy komputerowe i też ulotniła mi się gdzieś cała energia.

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kłos <3
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

© bez x pomyslu. Design by FCD.