MY FAVORITES

poniedziałek, 6 stycznia 2014

PL

Czesc, 
dzis chcialabym wam przedstawic 3 produkty, ktore  okazaly sie dla mnie bardzo przydatne i dobrej jakosci.

EN 

Hi, 
today I would like to present 3 products, which proved that they are very useful and good quality. 


1. 

Korektor pod oczy Diora - najlepszy korektor jaki kolwiek mialam. 
Concealer under eyes of Dior - the best concealer that I ever had. 



2.

Zloty cien do powiek z L'OREAL - rozswietkla oczy, dzieki niemu wygladaja bardzo swiezo. 
Gold eyeshadow from L'OREAL - light up your eyes, thanks him look very fresh. 




3.

Miodowy szampon LE PRTIT MARSEILLALS - regeneracja wlosow suchych i farbowanych. 
Honey shampoo from LE PETIT MARSEILLALS -regeneration od the hair dry and dyed hair. 


WEZ UDZIAL W KONKURSIE


46 komentarzy

  1. Chętnie wypróbowałabym ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cień do powiek chyba fajny, bo mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kosmetyki :)
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog. Postaram wpadać tu częściej.. :D
    ilonakrawczuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam podobny cień i również doskonale rozświetlał oczy, szamponu jeszcze nie miałam okazji używać, ale postaram się nadrobić!
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie ten cień, może coś więcej o nim powiesz?:)

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka cena tego rozświetlacza pod oczy?? bo szukam od dłuższego czasu już czegoś dobrego....
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w banery reklamowe :)
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ty jesteś ładna! :)

    Miłego wieczoru.
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. złoty cień - świetny ;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcia :) nie miałam żadnego z tych produktów :p

    OdpowiedzUsuń
  13. osobiscie nie uzywalam zadnego z nich moze kiedys chociaz nie maluje sie az tak mocno poniewaz jestem dosyc mloda. Z korektora polecam z Bourja ?? ( Burzuła sie czyta ) jest super ^^Masz piekny desing !! Wykonujesz je moze ?

    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Hollandi !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :3
    Nigdy nie słyszałam o żadnych z tych produktów, ale myślę, że przy najbliższej okazji kupię :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :) Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Zapraszam: by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnego z nich jeszcze nie miałam, ale ten korektor pod oczy i szampon mnie kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż:
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny jest ten cień do powiek. *.* Pozdrawiam.
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Thx for sharing your tips. Sounds great have to check out the products. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wypróbuję wszystkie, żadnego z nich jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba wypróbuję sobie złoty cień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super że te produkty się u ciebie sprawdziły:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Cień wydaje się być śliczny *-*

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O żadnym z tych produktów wcześniej nie słyszałam, ale być może, że wypróbuję. :)

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnego nie używałam, ale wydają się fajne :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam niestety żadnego z nich :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam z nimi styczności ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog,super wygląd,ciekawe notki śliczne zdjęcia jestem tu częstym gościem :d http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy post i bardzo ładny wygląd bloga. :) obserwuję ( możesz nawet sprawdzić żeby nie było że zmyślam czy coś ) i postaram się tu częściej wpadać. póki co, zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba blog to zaobserwuj, a z pewnością zrobi mi się bardzo miło :)

    http://noothing-happens-without-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe kosmetyki ! czekam na recenzje :p

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe kosmetyki, fajny post :))
    Pozdrawiam! :*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OBSERWACJA=OBSERWACJA

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie stosowałam żadnego z tych produktów :-) Ciekawe są :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post, niestety żadnego z tych produktów nie miałam
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam złote cienie do powiek!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie wypróbuje :>
    Zapraszam do mnie . Jeżeli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj go ;3.
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    http://aleksandra-blog.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Pozdrawiam ciepłoo :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Miodowy szampon najbardziej mnie zainteresował :)

    Zapraszam i proszę o wypełnienie krótkiej ankiety na temat mojego bloga, ponieważ chciałabym wprowadzić jakieś zmiany, żeby bardziej się podobał czytelnikom :) (link do ankiety na końcu posta) ♥
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/03/must-have-with-persunmall.html
    * Jeśli nie chcesz to przepraszam za spam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Będę polowała gdzieś na ten miodowy szampon, bo wydaje się być fajny :)
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba czas wybrać się na zakupy :D.

    OdpowiedzUsuń
  38. Od dłuższego czasu czaję się na ten żel :D

    OdpowiedzUsuń
  39. a no używany, używany :D szampon zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

© bez x pomyslu. Design by FCD.