15:31

03.01.2014 niesamowity zapach

Czesc,
od 2 dni przegladam blogi i zauwazylam ze teraz jest czas na posty o vlogerach...
Po przeczytaniu 3 takich postow juz mi sie znudzilo patrzenie na to samo.
A gdzie jakas orginalnosc ? Wlasne pomysly?
Na rozluznienie otworzylam zel pod prysznic jaki dostalam w ostani dzien zeszlego roku.
Cos cudownego zapah jest tak swiezy ze od razu milam ochote isc pod prysznic!
Mysle te ten zel moze zajac miejsce na podium zapachow ktore sa dla mnie naj.
A Wy znacie juz zele z tej firmy? Moze chcielibyscie wygrac w konkursie?

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10203141/?claim=gqt6q4qpvrf">Follow my blog with Bloglovin</a>

34 komentarze:

  1. Ciekawie piszesz, wszystko jest spójne i dobrze się czyta. Widać że dużo pracy wkładasz w bloga i nie piszesz na siłę, z chęcią będę tu zaglądać. ; )

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny wystrój bloga :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam żeli z tej firmy .
    Zainteresował mnie twój blog ;) na pewno będę tu wpadać ;]
    http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam żeli z tej firmy


    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, uwielbiam wszystko co z L'Occitane, bardzo chętnie wzięłabym udział w takim konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi girl! You have a nice blog and beautiful photo)

    Lets follow each other on GFC or/and G+? Write me if you agree)

    WELCOM TO THE WORLD OF FASHION, DIY AND TRAVEL!

    WWW.CENTRALSTREET.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam styczności z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej firmie ;3
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam żele o ładnych zapachach. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. oo nie słyszałam!

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie nie znam ale fajnie byłoby się przekonać jaki czynu cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tej firmie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej firmy. Ciekawy blog : )

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog <3 bardzo mi się podoba na pewno będę wpadać tu częściej.
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej firmie.Oj tak co nie wejdę na jakiś blog to też widzę tych ulubionych vlogerów,nie powiem,że ja takiego postu nie zrobiłam,ale to jakoś w wakacje jeszcze było :) Chciałabym taki żel wygrać :3
    Obserwujemy?Jeśli tak to odpisz u mnie ;*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z Tobą.
    Nigdy nie widziałam tej firmy.
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam do czynień z tą firmą ! :))
    Ale wydaję się być całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk :c

    yesterdayand-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie słyszałam o takiej firmie :)
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie slyszalam;d ale ciekawie opisalas;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o tym, ale zachęciłaś ;33
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog i zdjęcia!

    zapraszam do mnie! : )

    http://dailykamila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja aktualnie zachwycam się moim kokosowym żelem - bajka! :D

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. z checia bym wygrala:)
    duzo teraz osob rozwaza pomysly z vlogowaniem bo to jest modne...
    ja rozwazam bo to naprawde mnie kreci haha:)
    buziaaaaki:*
    BLOG KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz widze na oczy ten żel...choć ja jakimś znawcą kosmetyków nie jestem, wiec pewnie dlatego;))

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja słyszałam o tych żelach, jednak jeszcze nigdy ich nie miałam, a przyznam szczerze, że chętnie bym wypróbowała ;)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem bardzo ciekawa tego produktu :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używałam, jestem ciekawa co to za zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

Copyright © 2016 bez x pomyslu , Blogger