12:15

CLINIQUE 10/11/2012




Jezeli make up  to ja wybieram zawsze ten naturalny. 
A od pewnego czasu uzywam do tego kosmetykow z CLINIQUE i jestem naprawde zadowolona. 
Moim wiecznym problemem bylo to ze puder nie trzymal sie dosc dlugo. Wieczne zmywanie sie kosmetylu stalo sie moim codziennym problemem. 
A ta firma pozwolila mi zapomniec o tym ! 
Przekonalam sie na tyle do tej marki ze jak widac ostatnio kupilam wiecej niz puder.
Jednak zestaw z rozowa kosmetyczka na pierwszej stronie to absolutna okazja - za tusz, kredke do oczu i krem pod oczy(probka) zaplacilam tyle co za sam tusz a wszystko bylo zapakowane w sliczna rozowa kosmetyczke. 
Biorac pod uwage ceny jakie ta firma proponuje dlugo zwlekalam z zakupieniem tych kosmetykow. 
Coz ale zycie jest za ktorkie zeby odkladac wszystko na pozniej,
kazda z nas zasluzyla na cos na co ma ochote.  








9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post! Lepiej wyglądać naturalnie niż przesadzić:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kosmetyk :)

    Jeśli spodoba ci się mój blog to zachęcam do zaobserwowania go i skomentowania ostatniego posta :)

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jeszcze za młoda na kosmetyki ale myśle że kiedyś je wypróbuje ^^
    http://jujuu-juju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Clinique są bardzo dobre, bardzo je lubię. :) Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową. Bardzo źle się dodaje komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jak działą ten nowy fluid z Clinique, który podobno likwiduje zmiany potrądziwkowe - niestety mam ich sporo, a zwykły fluid sobie z nimi nie radzi.
    niutis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To muszę wypróbować ten puder ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne kosmetyki :D
    Obserwuję http://wiolka-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny wpis i blog
    obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak samo , zawsze odmawiam sobie kosmetyków tej marki bo są za drogie... chyba czas to zmienić !! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

Copyright © 2016 bez x pomyslu , Blogger