07:09

PYTANIE do WAS



Co myslicie o  Paryzu? Luicie go? Dlaczego?

33 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam w Paryżu, no ale od zawsze marzyłam aby wybrać się tam z ukochanym. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam w Paryżu,ale jestem ciekawa,jak tam jest:) Może kiedyś będę miała okazję pozwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcialabym tam pojechac. Takie magiczne miejsce.

    Obserwuje, zapraszam do mnie
    http://tusia-tuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam, ale chciałabym pojechać. Jednak od Paryża i Francji znacznie bardziej wolę Hiszpanię *.*

    http://onlygrape.blogspot.com
    Obserwujemy? Jeśli tak, napisz mi w kom, a na 100% się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham paryz! piekne miasto!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym pojechać i zobaczyć ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie Paryż zachwyca. Nigdy nie miałam okazji odwiedzić tego miasta, jednak jest to jednym z moich marzeń, mam nadzieję, że szybko uda mi się je spełnić, najlepiej z narzeczonym - w końcu to miasto zakochanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paryż moim zdaniem jest piękny. Nigdy tam nie byłam, ale chciałabym się tak wybrać. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy tam nie byłam, ale chciałabym pojechać chociaż Paryż nie jest w pierwszej trójce miast, które chciałabym zwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tajemnicze i romantyczne miejsce- zwłaszcza nocą. :)

    Jeżeli będziesz mieć czas i ochotę oczywiście, to odwiedź mojego bloga.
    Zapraszam.
    ________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam w Paryżu! Ale moim marzeniem jest tam pojechać!
    ;-)

    Fajny blog, Pozdrawiamy Majqa i Kajqa i obserwujemy!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do LBA ( Libster Blog Award! )
    Szczegóły na moim blogu :3

    http://cyska-cela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie byłam, ale bardzo chciałabym pojechać szczególne zimą. Ma taki magiczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie, byłam w zeszłym roku. Ta atmosfera, wieża Eiffla o północy - pięknie <3

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam tam nigdy, ale z chęcią bym pojechała. Paryż wydaje się ciekawym miastem, gdzie na każdym rogu jest coś ciekawego i inspirującego. Chciałabym poczuć jego klimat.

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. JA CHCĘ TAM BYĆ <3

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje i zapraszam do siebie na rewanż, zostałaś również nominowana do Versatile Blog Award więcej informacji na moim blogu, zapraszam!

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. KOCHAM PARYŻ ! uczę sie francuskiiego bo w przyzłości chce mieszkać w Paryżu <3
    zapraszam do mnie jeśli Ci tez mój blog spodoba to będzie mi tez milo jak dodasz go do obserwowanych ;)
    pozdrawiam, Kasjana ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne miejsce, mam nadzieję, że niedlugo odwiedzę to miasto ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię, piękne miasto, chciałabym je odwiedzić :)

    dusiabloog.blogspot.com
    Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie byłam, ale chciałabym, chciała. : )

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy tam nie byłam, ale marzę żeby pojechać do Paryża! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Póki co Paryż pozostaje dla mnie jedynie w sferze marzeń, jako przestrzeń osnuta mgiełką tajemnicy i romantyzmu:) Lubię!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne miejsce <3
    tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Paryż i chociaż nigdy tam nie byłam to wiem, że jest to piękne miasto! ;)
    W przyszłości chciałabym go zwiedzić c;
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    + Mogłabyś u mnie na blogu kliknąć w banner Sheinside? Powiadom mnie w komentarzu, że to zrobiłaś, a ja polecę Twój blog w następnym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy tam nie byłam, ale chciałabym się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nigdy nie byłam w Paryżu, ale jestem w nim zakochana, wydaje mi się, że to głównie ze względu na całą otoczkę, która jest wokół niego, ale mam nadzieję, że kiedyś się tam wybiorę i moje wyobrażenia na jego temat się potwierdzą :)

    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie byłam, JESZCZE! ;)
    Mam wrażenie, że panuje w nim taki jakiś specyficzny, przyjemny klimat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham, kocham, kocham ♥ obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Marzę o tym żeby tam pojechać. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje plany na te wakacje :)
    Pozdrawiam ;)
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja rowniez mieszkam we Francji, pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

Copyright © 2016 bez x pomyslu , Blogger