12:21

27/08/2013 - Paznokcie

WCZORAJSZY EFEKT ^^

Stalo sie ! - Paznokcie mnie wciagnely i zaczelam sie zastanawiac jak moge je pomalowac. Wczoraj wybralam sie do sklepu zeby kupic dwa lakiery i cos na warstwe wierzchnia. Po pierwszym malowaniu paznokci juz wiedzialam ze lakiery z firmy *Berangé* mnie nie zadowalaja cena 2 euro jednak krycie jest bardzo kiepskie trzeba malowac dwa razy i lakier nie wyglada ladnie.
I oto one :


Jednak mialam jeszcze lakier firmy RIMMEL ktory kupilam kiedys w polsce. 
Stwierdzam ze jest to swietny produkt szybko wysycha, bardzo dobrze kryje wiec nie trzeba malowac dwa razy. 


Minus jest taki ze cena tu to 6 euro co w przeliczeniu daje okolo 25 zlotych. Czyli bedac w polsce moglabym kupic 3 kolory za 6 euro a nie jeden. 
Podsumowujac w polsce nie jest drogo. ;)






10 komentarzy:

  1. O to lakiery dla mnie, nie cierpię czekać aż wyschną mi paznokcie, bo zawsze się czegoś dotknę.
    A jeśli przeliczasz na Polskie to musisz też patrzeć na zarobki tam i w Polsce ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem właśnie trzeba malować dwa razy tymi z rimmela ;p Uwielbiam je za to że szybko schną i mają tak szeroką gammę kolorystyczną! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolorki :) lubię te lakiery z rimmela, ze względu na szybkosc schnięcia :) tak samo smart girls get more :) schną błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne kolory :) ja uwielbiam te lakiery z rimmela .

    OdpowiedzUsuń
  5. To zależy co. :-) Akurat lakiery może są tańsze, inne rzeczy nie, a i zarobki gorsze. :D

    Śliczny kolorek, mam podobny. Polecam firmy Virtual.

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog : )
    wpadniesz?

    http://girlsgotrhythmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne lakiery !! Cudne zdobienie. Bardzo mi się podoba;)

    Ogólnie fajny blog i pozostanę na dlużej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Byłoby miło gdybyś wyłączyła weryfikację obrazkową, bo to trochę zniechęca komentujących:)

      Usuń
  8. idealne:)

    Co powiesz na wspólną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarz.

Copyright © 2016 bez x pomyslu , Blogger